ELS TRES REIS D'ORIENT A TORROELLA DE MONTGRÍ
Dijous 5 de Gener vam rebre amb els braços oberts als 3 reis d'Orient. Durant tot el dia, els patges van rebre les cartes dels nens per entregar-les als reis. Malgrat la pluja que va caure a la tarda i al vespre, multitud de gent va aguantar sota els paraigües.
Els equips de la D.Y.A. (http://www.grn.es/dyagirona) també estaven presents aquest any, vetllant per la nostra seguretat.
I al dia següent... els regals!!! Vam comprovar que tothom va rebre algun regal, també els nostres animals de companyia, com podreu veure (no sabíem que ells també poden demanar coses als reis... això és fantàstic). Esperem al menys, que us hagi portat alguna cosa que heu demanat. Hem de ser conscients que no pot ser sempre el que dessitjem, però prou feina que fan, oi?
MÉS
IMATGES >>>
Autor
de les fotos: Rafael Martín Soto. Click
aquí per més informació i e-mail |